.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"سایه دوست" مختاباد بر سر سیل‌زدگان بهشهری

شمال نیوز: سید عبدالحسین مختاباد خواننده خبر از برگزاری کنسرت گروه موسیقی "رودکی" با عنوان"سایه دوست" به نفع سیل‌زدگان بهشهر در تاریخ 18 و 19 آبان ماه را داد.

به گزارش شمال نیوز، سید عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی با اعلام این خبر در توضیح برگزاری این کنسرت موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این کنسرت با همت و حمایت شهرداری ساری پس از بیست سال در ساری و به نفع سیل زدگان بهشهر در سالن سید رسول حسینی اجرا می‌ شود.

وی در توضیح جزئیات قطعات این کنسرت گفت: این کنسرت در دو بخش برگزار می شود. مجموع این قطعات در دستگاه شور و آواز اصفهان روی صحنه می رود. در این اجرا قطعاتی از ساخته های خودم در آلبوم "سایه دوست" و همچنین قطعاتی از آثار آهنگسازانی چون مرتضی محجوبی و محلی مازندران و یک اثر فلکوریک را اجرا خواهم کرد.



این خواننده موسیقی ایرانی در پایان افزود: این برنامه مصادف با عیدغدیر خم برگزار می شود تا کمکی به همشهری‌های سیل زده باشد به خصوص که اکنون در آستانه فصل سرد هم قرار داریم، وظیفه انسانی حکم می‌کند که کمک شایسته‌‍ای به هموطنان خود کنیم.

لازم به ذکر است که اعضای گروه رودکی به سرپرستی محسن حسینی آهنگساز و نوازنده توانمند سنتور در این کنسرت، عبدالحسین مختاباد را همراهی خواهند کرد و از نوازندگان مطرح این گروه می ‌توان به آرش فلاح (نی)، مسلم علیپور (کمانچه)، کوروش بزرگپور (تمبک)، رضا دربندی (دف)، محمد دلنوازی (عود)، احسان بزرگمهر (تمبک) و مهدی وحدتی (تار) اشاره کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.